Welcome to my blog ....

"I don`t know how you got here, if you wanted or was pure coincidence, but I am overjoyed that you came by. Please do not hesitate to tell your opinion, because on this blog I accept any opinions ... read it ... analyzes it ... comment on it, but especially enjoy it .... I want you to have a pleasant reading and a day full of smiles ..."

marți, 30 septembrie 2008

bai ... ceva e ciudat toamna asta... cred ca e ceva in aer... toata lumea in jurul meu si nu numai a luat`o razna...cuplurile se despart... prietenii pleaca de acasa... oameni pe care nici nu`i cunosc se uita ciudat la lume pe strada de parca aceia sunt vinovati de soarta lor s.a.m.d...si ca sa nu ziceti ca barfesc lumea, sincer si io am cam luat`o razna...m`am chinuit o saptamana sa plec la Sighisoara dupa care am zis ca nu mai vreau si ca vreau la munte... bineinteles ca nici acolo nu a plecat ca a fost mai comod sa ma duc la un gratar undeva langa Constanta... deci din punctul asta de vedere si io am cam luat`o pe campie... Mi`e dor de anumite persoane care au fost o buna perioada de timp in viata mea si care si`au pus amprenta bine de tot acolo undeva, dar care dintr`un motiv sau altul acum cel putin fizic nu mai sunt pe langa mine... Azi un prieten bun mi`a zis ca o sa raman surprinsa cat de puternica e mintea unui om. De atunci ma gandesc incontinuu la acest lucru. Oare mintea mea e asa de puternica pe cat zicea el?...Acelor persoane carora le simt lipsa le doresc sanatate maxima si fericire exagerata... in rest toate cele bune :)

0 comentarii: