Welcome to my blog ....

"I don`t know how you got here, if you wanted or was pure coincidence, but I am overjoyed that you came by. Please do not hesitate to tell your opinion, because on this blog I accept any opinions ... read it ... analyzes it ... comment on it, but especially enjoy it .... I want you to have a pleasant reading and a day full of smiles ..."

luni, 30 august 2010

Happy b-day!!!

La multi ani dragostia mia :*.... Sa fi sanatos si fericit alaturi de mine si sa ma iubesti la fel de mult cum te iubesc si eu! La multi ani piersicuta mea sa nu uiti ca cineva se gandeste tot timpul la tine :*

1 comentarii:

alitzu spunea...

Îţi mulţumesc pentru toate clipele pe care mi le oferi...te iubesc enorm de mult şi realizez că într-un timp atât de scurt ai reuşit să devii cea mai importantă persoană din viaţa mea... sunt ...şi îţi promit că voi fi doar al tău!
La Mulţi Ani!!! (alături de mine)
:* :* :*