Welcome to my blog ....

"I don`t know how you got here, if you wanted or was pure coincidence, but I am overjoyed that you came by. Please do not hesitate to tell your opinion, because on this blog I accept any opinions ... read it ... analyzes it ... comment on it, but especially enjoy it .... I want you to have a pleasant reading and a day full of smiles ..."

miercuri, 19 decembrie 2007

miroase a scortisoara ...


In drumul meu obisnuit am trecut pe langa o casa ... o casa batraneasca ... de unde venea un miros foarte placut ... mirosul sarbatorilor de iarna ... mirosea a SCORTISOARA. Imi amintesc ca mama facea ceai in care punea putina scortisoara si asta numai in preajma sarbatorilor de iarna ... zicea ea ca asa ii simti gustul mai bine ... Imi e dor de mirosul de cozonaci si de tot ce inseamna Craciun si nu, nu ma refer la traditionalele mancaruri. Oricum mai e putin pana atunci. Pe 24 imi impodobesc bradul(ca cica asa e traditia). Va doresc Sarbatori Fericite! Sper sa nu ajungeti la Urgenta asa cum fac unii romani in preajma Sarbatorilor de Iarna ... have a nice night

1 comentarii:

Criztina spunea...

8-> [melancolie] mi`ai trezit un sentiment placut ... Kiss u, Boo >:D< Craciun Fericit si tzie >:D<