Welcome to my blog ....

"I don`t know how you got here, if you wanted or was pure coincidence, but I am overjoyed that you came by. Please do not hesitate to tell your opinion, because on this blog I accept any opinions ... read it ... analyzes it ... comment on it, but especially enjoy it .... I want you to have a pleasant reading and a day full of smiles ..."

miercuri, 19 decembrie 2007

a nins...


Acum cateva zile a nins si la noi. Moment foarte bun pentru ca baietii sa le "frece" pe fete cu zapada ... Ei bine, pot spune ca baietii anul asta au fost mai chill. O singura colega a cazut in mainile lor si ce`i drept era foarte suparata . Cand se linistise toata lumea, eu am fost cea care nu a stat locului si a inceput o adevarata bataie cu zapada ... anul asta am incasat numai 3 bulgari ... si pot spune ca sunt mai fericita decat colega mea "maltratata". Aseara a mai incercat sa ninga putin, dar fara succes din pacate. Asta e ... poate de Craciun si de Revelion se va schimba situatia ... have a nice day

PS : Poza e facuta de o foarte buna prietena de a mea . kiss`n`hug crisu` si zambeste asta conteaza cel mai mult. Stii bine ca te iubim :D

1 comentarii:

Criztina spunea...

I luv u 2, boo >:D< :* si d`abia ajtept sa ninga din nou :D sa`tzi trantesc si eu in fetzishoara inca 3 bulgarashi pufoshi cu zapada :D