Welcome to my blog ....

"I don`t know how you got here, if you wanted or was pure coincidence, but I am overjoyed that you came by. Please do not hesitate to tell your opinion, because on this blog I accept any opinions ... read it ... analyzes it ... comment on it, but especially enjoy it .... I want you to have a pleasant reading and a day full of smiles ..."

luni, 21 iulie 2008

barman... mai adu o bere :))


Cred ca sunt cativa dintre voi care au auzit de Costin Tarsoaga si de Costin Gache... daca nu ati auzit de ei sigur i`ati vazut pe la tv si dak ii vedeti ii reucnoasteti. Asa am patit si io... De vreo 2 ani ii tot vedeam pe la tv.. chiar vinerea trecuta l`am vazut pe Tarsoaga la happy hour si mi`am zis in gand "doamne, cat de fitos e baiatul asta", dar astazi seara am avut marea placerea sa`l cunosc personal atat pe el, cat si pe viitoarea lui sotie,Ada.Mirarea mea a fost ca e bun prieten cu cumnatul meu... Dupa primele 5 minute in care mai mult a facut flair decat a stat de vorba cu noi iti puteai da seama ca omul chiar isi iubeste meseria.Aflat la mare in weekend , venit la prietenii lui de la "cucaracha"(terasa din statiunea mamaia, langa rex) baiatul statea linistit si facea flair cu 2,3 sticle si cu un boston si nu era intimidat de lumea care il poza sau il filma.Am surprins reactii de tot felul din partea celor din jur.Cele mai multe erau legate de noi cei de la masa lui..."uitei ma si pe aia ce fermecati sunt:))" sau "uite cu cine umbla...astia mai mult ca sigur ca sunt fitosi".Tin sa va anunt ca nu suntem nici fitosi, nici fermecati... pur si simplu suntem oameni normali si ne bucuram de oamenii de langa noi.Nici el nu e o persoana cu fite, desi ar avea toate motivele sa le aiba.E o persoana normala...la fel ca noi toti. Este cel mai bine platit barman roman la ora actuala , desi a fost premiat de nenumarate ori la concursuri nationale si internationale si este singurul barman roman care a participat la Campionatul mondial de bartending care s-a desfasurat de curand in Las Vegas este un om normal...o persoana care e gata oricand sa te invete si pe tine sa faci ceea ce face el...enjoy :)

0 comentarii: