Welcome to my blog ....

"I don`t know how you got here, if you wanted or was pure coincidence, but I am overjoyed that you came by. Please do not hesitate to tell your opinion, because on this blog I accept any opinions ... read it ... analyzes it ... comment on it, but especially enjoy it .... I want you to have a pleasant reading and a day full of smiles ..."

marți, 29 iulie 2008

Prietenie?

Poate fi vorba de prietenie cand vorbesti cu niste persoane pe mess pe care nu le`ai vazut in viata ta face to face? Io tind sa cred ca da....De vreo 2 ore am facut o conferinta cu fetele de pe forumul trupei .Zero www.trupazero.forumgratuit.ro si sincer vorbim despre orice... fara ocolisuri... Stau si ma gandesc...dak am fi facut asta face to face oare mai eram toate asa de dezinhibate... ne mai ziceam orice... mai faceam glume pe seama noastra fara sa ne suparam...oare mai era aceeasi atmosfera placuta de parca ne cunoastem de ani de zile... sincer nu cred... dar stiu sigur ca se leaga pritenii pe messenger, forumuri si chiar hi5 desi nu am experimentat :P

in rest... toate cele bune... va pup

1 comentarii:

Anonim spunea...

Si eu ma gandeam la asta. Oare te poti numi prietenul cuiva pe care nu l-ai vazut fata in fata vreodata?
Am si eu cativa oameni in lista cu care ma inteleg extraordinar si, la fel ca tine, m-am intrebat daca ar fi fost la fel face to face.
Cred ca nu... e bine si-asa la urma urmei :D