Welcome to my blog ....

"I don`t know how you got here, if you wanted or was pure coincidence, but I am overjoyed that you came by. Please do not hesitate to tell your opinion, because on this blog I accept any opinions ... read it ... analyzes it ... comment on it, but especially enjoy it .... I want you to have a pleasant reading and a day full of smiles ..."

duminică, 14 martie 2010

Carte uda, caut uscator profesionist:))

Nu cred ca sunt singura care citeste o carte sau o revista atunci cand este pe "tron". Problema mea nu este asta, ci faptul ca azi cartea mea minunata care imi place la nebunie si din care mai aveam putin si o terminam ["Fetele bune ajung in rai, fetele rele ajung unde vor" - Ute Ehrhardt] s`a udat cu niste detergent lichid :( . Prima reactie a fost de furie bineinteles, ca altfel nu se poate, dar dupa un tipat strident si ciondanit cu mama, m`am pregatit temeinic sa imi usuc cartea. Am scos`o in curte, am pus`o pe masa sa se usuce... am lasat`o 10 minute si ... surpriza... cartea nu se uscase... Cum febra de citit era enorma, se inarmeaza a noastra cu uscatorul de par intr`o mana, ia cartea in mana cealalta si dai frate... Ce`i drept, incepusem sa dau randament, dar imi amortise mana extraordinar de tare, asa ca am luat o decizie cat se poate de inteleapta si anume aceea de a lasa cartea afara sa se usuce la aer in curte si eu sa ma duc sa dorm :)). Si uite asa a disparut si febra cititului si sa speram ca atunci cand o sa fac ochi cartea o sa fie uscata, ca daca nu o sa trebuiasca sa caut o persoana caruia sa nu ii amorteasca mana si sa imi usuce cartea :)) In rest toate cele bune!

0 comentarii: