Welcome to my blog ....

"I don`t know how you got here, if you wanted or was pure coincidence, but I am overjoyed that you came by. Please do not hesitate to tell your opinion, because on this blog I accept any opinions ... read it ... analyzes it ... comment on it, but especially enjoy it .... I want you to have a pleasant reading and a day full of smiles ..."

joi, 18 martie 2010

Leapsa: De ce nu m-as putea lipsi...

Ultima leapsa s`a terminat la mine, deoarece nu am dat`o mai departe [upssss], dar pentru ca pe asta am primit`o de la o buna prietena o sa incep sa enumar aci 10 lucruri de care nu m`a putea lipsi. Deci hai sa incepem :
1.Nu m`as putea lipsi de PRIETENI. Si nu glumesc. Ador cand ma suna cate unul si ma tine o gramada la telefon, desi vrea doar sa se asigure ca sunt bine si ca o sa am o zi frumoasa. Ador cand iesim la un suc, plimbare, mancare etc. si cand punem tara la cale. Le ador calitatile, defectele, nebuniile, ironiile... Pur si simplu ii ador pentru ceea ce sunt si pentru ceea ce reprezinta ei in viata mea :*
2.CARTI. Si nu de joc, ci cartile alea de citit pe care cei mai multi le tinem sa se prafuiasca in biblioteca. Desi, recunosc am inceput sa citesc cam tarziu, acu am momente cand ma apuc de citit nu mai pot lasa cartea din mana.
3.GRANINI DE MERE SI COACAZE NEGRE. Stiu ca suna ciudat, dar as bea asa ceva si in somn.
4.TELEFON.Din lipsa de timp [la naiba cu munca asta :))] vorbesc o gramada la telefon. Multumesc Cosmote!
5.INTERNET. Primul lucru pe care il fac cand ajung la birou, imi deschid calculatorul si intru pe net. Cred ca a cam devenit un tic, ca dupa ce intru pe igoogle.com plec sa imi fac cafeaua.
6.DISCUTIILE CONTRADICTORII CU PANA. Da, recunosc, mi s`ar parea ciudat sa port o discutie cu el si sa nu ne contrazicem [aiurea de cele mai multe ori].
7.GRITZY. My cat.
8.ESARFA. E nelipsita din tinuta mea de zi cu zi.:D Simpla, in patratele, in dungulite, nu conteaza trebuie sa fie prezenta.
9.CONDUS. Pana sa imi iau carnetul nu prea imi bateam capul, dar acu pur si simplu ador sa conduc, ador sa fiu la volan.:P
10.CANASTA. Asta o pot traduce intr`un singur cuvant : RELAXARE.
Si cu asta cam termin... ca si asa a trebuit sa scormonesc cam mult ca sa le scriu si pe astea.
Cred ca leapsa o sa mearga la "Viata...o ironie infinita ?"...

1 comentarii:

RaluStef spunea...

acum ma apuc de ea...
super, nu stiam ca ai blog.
trebuia sa dai un semn d e viatza mai devreme :d