Welcome to my blog ....

"I don`t know how you got here, if you wanted or was pure coincidence, but I am overjoyed that you came by. Please do not hesitate to tell your opinion, because on this blog I accept any opinions ... read it ... analyzes it ... comment on it, but especially enjoy it .... I want you to have a pleasant reading and a day full of smiles ..."

duminică, 14 martie 2010

Studiu despre mine.... 5 zile

Zilele trecute cand veneam de la job m`am surprins [si nu placut:)] mergand pe strada si analizand persoanele din jurul meu. Realizand ce fac, m`am oprit pentru un moment si mi`a venit o idee. O idee care in prima faza parea a fi usor de indeplinit. Anyway... mi`am propus ca timp de 5 zile sa fac un studiu despre mine. Ce fac, cum ma imbrac, ce mananc, cum reactionez, cum gandesc, cum ma manifest, cum vorbesc, care este mimica fetei atunci cand sunt suparata sau atunci cand sunt fericita, care este ticul meu, care este cel mai des cuvant folosit, dar si cel mai rar si lista ar putea continua mult si bine... Hotarata ca totul o sa fie exact cum ma asteptam si ca nu exista cale de intoarcere, mi`am luat agenda si un pix si am inceput sa ma gandesc ca sa pot insiruii niste raspunsuri la lista pe care am expus`o mai sus... Dupa cinci zile de studiu despre mine am realizat ca fac doar ceea ce vreau eu [si asta nu e intotdeauna bine], ca ma imbrac dupa bunul meu plac si numai in ceea ce ma simt super ok, ca nu prea mananc si am o gramada de divergente cu parintii din cauza asta, ca am momente in timpul zilei in care reactionez putin violent, dar si momente in care sunt extrem de pasiva cu lucruri care probabil au o mare importanta pentru mine, am realizat ca am o gandire cat se poate de matura pentru varsta mea, dar sunt momente [multe] in care radacinile si reactiile copilariei au un cuvant greu de spus si nu se lasa nici in ruptul capului invinse de maturitate, am realizat ca ma manifest in limitele unui om normal, ca vorbesc corect gramatical limba romana atunci cand sunt odihnita, dar am mai realizat cate dezacorduri pot face cand sunt obosita si ma minunez ca nu mai stiu sa vorbesc limba romana,in legatura cu mimica fetei nu prea am avut timp sa fac o comparatie in adevaratul sens al cuvantului, deoarece saptamana nu a fost chiar asa cum m`am asteptat, deci studiul in privinta asta a cam esuat, ticul meu este unul nu prea sanatos, deoarece ma frec la ochi de cate ori am ocazia [bine ca nu ma fardez :))], cel mai des cuvant folosit de mine nu este doar un cuvant, ci o intreaga fraza si anume "eu cred ca tu ma minti!", iar cel mai rar cuvant folosit este cu siguranta "IUBESC". Am realizat ca nu numai oamenii din jurul meu se schimb, ci ca si eu ma schimb odata cu ei, odata cu trecerea timpului. Am realizat ca tot studiul asta a fost benefic pentru mine, desi cam greu de dus pana la capat. Si tie iti propun acelasi lucru...Nu mai analiza lumea de pe strada, cafenele, baruri, etc... Analizeaza`te intai pe tine si vezi daca nu cumva si tu esti la fel ca ei... Vei fi uimit sa realizezi ca nu esti chiar atat de diferit... Deci, rezerva`ti 5 zile in care sa te analizezi la maximum, ia o foaie si un pix si incearca sa`ti pui intrebari in legatura cu cele mai frecvente lucruri pe care le faci...Dupa ce faci chestia asta te asigur ca nu o sa te mai uiti dupa "aia" pe strada cand partenerul/partenera ta de drum o sa`ti zica : "ia uite`te frate la aia cum e imbracata". Deci, deschide`ti mintea si fi cel mai crunt critic al tau... Analizeaza`te ... Spor la treaba :)

0 comentarii: